Saatananpalvontapaska...

Kylhän toi Hevi on kidutusta, ei sellast täys järkinen kuuntele... Ootte masokisteja,
mä oon hippi, mä kuuntelen progee ja soitan pillurokkii... No joo proge meni vähä yli mut muuten :D
MOT:n väki on pistäny mut soluttautumaan saatananpalvoja hevareiden joukkoon
 
Torgoth said:

... Nyt sekoo pää... blackmetalisteja, joilla on kytköksiä satanisteihin????...TÄH???

Eiks se ollut näin: Satanismi=uskomus;Saatananpalvonta=joukko urpoja, jotka luulevat olevansa satanisteja ja tekevät sen tähden urpomaisia(yleensä legendaarisia) tekoja???

Sieltä sitten tämä lainaus "According to sources in the local community, a group of locals is known for using amphetamine and having connections to a group of Satanists." joka ilmeisesti tarkoittaa, että jengi on tavallisia hippejä...
 
stoned&drunk said:
http://personal.inet.fi/private/katri/sfp/saatana.txtKäykääpä lukemassa mitä paskaa tolla ircci kanavalla on puhuttu bodomista ja hevistä.. "manataan saatanaa".. Ym paskaa.. Helvetti mitä ääliöitä :Smokin:
Niin ei tos moni oo varmaan tosissaan mut jotkut on, ei vittu mitä paskoja noi... "Kuuntelin kerran yhen biisin nii siinä selvästi sanottiin : Satan is best, Satan is the lord.." Joo-o... Ja vitun Hate me biisis ei huudeta Satan, Satan.. Vitun pellespederunkkareita!