Saatananpalvontapaska...

Mun skiddun kielet makso 3 e 008 ja hyvin venyy ja paukkuu.hyväntuntuset.tosta saatananpalvonnasta, yks meijän luokan telttaperse sano satanistiks ku oli mustat hiukset,vaatteet ja pentagrammi kaulalla.ope kysy ''et kai ´vain saatanaa palvo?''
 
Tost aiheesta (aivan ei saa puhua aiheesta), et mua sanotiin eilen haudanryöstäjä zombiks (tai jotai tollasta)... Mut se oli mun kaveri jota mä pyysin polttamaan mulle Autopsyä :D Eli se tuli ihan syystä :D
Ei mua voi kyl saatanan palvojaks väittää, ku oon farkkutakki hevari
 
No, kävihän ala-asteella eräs palikka rinnakkaisluokaltani kysäsemässä olenko saatananpalvoja, kun kuuntelen Iron Maidenia ja kuljen Trooper-paita päällä....voivoi. Onpa sama jätkä vieläkin samassa opinahjossa kanssani ja on entistä pahempi palikka. Mutta silloinhan oli kaikki jotka ei Backstreetiä tai XL:5:ta kuunnelleet todellisia Saatanan nimeen kastettuja piruja, ainakin mun kaverporukoissa.

Opettajia tuntuu kovastikin kuisaavan Bodom-paitani selkäteksti "Hate Me!", tänään tuli jo kolmannelta opettajalta nalkutusta. Onpa niille mukava ruveta selittämään tekstin tarkotusta.

Että tällaista Rovaniemi Rock Cityssä. :D
 
Mun Cannibal Coprse paidasta ei sanottu mitää vaikka ruumiita löyty edestä ja takaa...
Yks opettaja sano kyl mua heveriks, mut se sanois muutenki... Se on ite Iron Maiden mies, sen lempinimi on Texi ja se asuu turussa, on kuuskymppinen ja haisee ihan saatanan pahalt...
 
Kaikki on varmaan nähny tämän, mutta laitetaan kuitenki:
Metallica USA:n armeijan uusin "kidutuskeino"

Yhdysvaltain armeija on keksinyt sen, minkä teinien vanhemmat ovat aina tienneet: hevimusiikki tekee hulluksi - tai ainakin järkyttää mielenrauhaa.

Newsweek-lehden mukaan rankemman tyylisestä musiikista onkin tullut amerikkalaistiedustelun uusin ase irakilaisten sotavankien kuulusteluissa. "Hevimusiikkikidutukseen" ovat joutuneet muun muassa Irakin entisen johdon vangitut jäsenet, joilta on tivattu tietoja Irakin mahdollisten kemiallisten ja bioaseiden kätköjen selvittämiseksi.

Uusi menetelmä on ollut kuulustelijoiden mukaan menestys.

- Se tosiaan tehoaa. Nämä ihmiset eivät ole tottuneet hevimusiikkiin, eivätkä siksi kestä sitä, kuvaili kersantti Mark Hadsell Newsweek-lehdelle.

Kuulustelijoiden piinaavana taktiikkana on soittaa heviä täydellä volyymilla niin kauan, kunnes kuulusteltava murtuu. Yksi amerikkalaisten suosimista kappaleista on Metallican Enter Sandman.

- 24 tunnin pakkokuuntelun jälkeen kehon toiminta häiriintyy, ajatustoiminta hidastuu ja lopulta ihmisen oma tahto murtuu, Hadsell selvitti.

Hänen mukaansa melkein kaikki vangit, joille heviä on soitettu, ovat suostuneet yhteistyöhön.


Lastenlaulutkin käytössä
Hevin lisäksi kuulustelijat käyttävät "kidutusmusiikkina" lastenohjelmien lauluja. Irakilaisvankien henkistä tasapainoa yritetään järkyttää muun muassa suomalaislapsillekin tutun Seesamtie-sarjan tunnusmusiikilla.
Lastenlaulut ovat kuulustelijoiden mukaan yhtä stressaavia kuin hevikin.

- Koulutukseni aikana jouduin kuuntelemaan Barney-dinosauruksen (amerikkalainen lasten piirrossarja) laulua 45 minuutin ajan. En koskaan enää halua kokea vastaavaa, kertoi Mark Hadsell.

Lastenlaulut ovat uusi kikka kuulusteltavien mielenrauhan järkyttämiseksi, mutta amerikkalaiset ovat jo pitkään tienneet hevimusiikin soittamisen olevan tehokas keino erityisesti ulkomaalaisten vankien vastarinnan murtamiseksi.

Raskasta metallimusiikkia käytettiin muun muassa Panaman ex-diktaattorin Manuel Noriegan kuulusteluissa. Afganistanissa puolestaan Yhdysvaltain armeija yritti pakottaa al-Qaida-terroristeja piiloistaan soittamalla hevimusiikkia näiden käyttämissä luolissa .

Musiikin soittamisen ohella irakilaisten sotavankien kuulusteluissa käytetään myös muita psykologisia keinoja, joiden tavoitteena on aiheuttaa kuulusteltaville stressiä. Vankien ei esimerkiksi anneta nukkua. Ihmisoikeusjärjestöt ovat jo ennättäneet tuomita "hevimusiikkikidutuksen". Ne pitävät sekä pitkitettyä aistiärsytystä että aistikokemusten riistämistä kidutuksena.

MIINA LANGE
 
VOI VITTU!
Tuli Dna:lta tämmönen lappu:
Dna GPRS-palvelun hinnoittelu muuttuu 1.7.2003 alkaen

* Kiinteä käyttömaksu säilyy ennallaan 16,65 €/kk sisältäen 100 MB datasiirtoa.
* 100 MB:n ylittävältä osalta hinta on 1,22 €/MB

Jees, meikkis siirtää dataa päivässä semmosen 30 MB, eli kolmessa päivässä täynnä tuo kiintiö ja sitten aivan helvetin kallista surffailua. Taidan kuukauden päästä lopettaa tuon, sitten tulee taas pidempi tauko täälläkin pyörimiseen, perkele. Pitää vissii sitte hankkia se paljon puhuttu elämä, saatana. Vituttaa.
 
Torgoth said:
VOI VITTU!
Tuli Dna:lta tämmönen lappu:
Dna GPRS-palvelun hinnoittelu muuttuu 1.7.2003 alkaen

* Kiinteä käyttömaksu säilyy ennallaan 16,65 €/kk sisältäen 100 MB datasiirtoa.
* 100 MB:n ylittävältä osalta hinta on 1,22 €/MB

Jees, meikkis siirtää dataa päivässä semmosen 30 MB, eli kolmessa päivässä täynnä tuo kiintiö ja sitten aivan helvetin kallista surffailua. Taidan kuukauden päästä lopettaa tuon, sitten tulee taas pidempi tauko täälläkin pyörimiseen, perkele. Pitää vissii sitte hankkia se paljon puhuttu elämä, saatana. Vituttaa.


Kuulin jo pari päivää sitten juttua että tää systeemi loppuis Heinäkuun alusta ja sitten sain tuon saman kirjeen, ja tuntuu että tuosta on juttua lähes joka paikassa, eli ei olla ainoita keitä toi vituttaa.

Milläs oot mittaillu paljonko megoja menee vuorokaudessa? En jaksa uskoo että toi 100MG riittäs mullaka paria päivää pitemmälle.

Ohan meilläki vie se ISDN mutta ohan se nyt ihan eri asia käyttää läppäriä ja GPRS:ää ku tapella jonkun vitun paskan pöytäkoneen kanssa.
Toi DNA:n GPRS olikin kyllä liian hyvä hinta-laatu suhteeltaan.
 
~Rappion Lapsi~ said:
Milläs oot mittaillu paljonko megoja menee vuorokaudessa?
En millään muulla ku tuolla mikä näkyy tuossa connected hommassa. Jos aikoo pitää yhteyden vielä heinäkuussa, niin pitäs vissiin hankkia ohjelma, joka ne megat laskee. Sulla mitään tiedossa?
Toi DNA:n GPRS olikin kyllä liian hyvä hinta-laatu suhteeltaan.
Jep, köyhilläkin (oli) varaa päästä nauttimaan netin iloista.
 
Ei mitään o tiedossa, mutta kyllä semmonen löytyy, toivottavasti jostain.

Ajattelin kyllä katkasta tän sit heinäkuussa, täytyy alkaa harkittee sitä Elisan tarjoamaa 512/512 ADSLää 49e/kk.

Tuplasti nopeempi ja silti saman hintanen kuin muitten palveluntarjoojien.
 
Nii, tai sit käytte kirjastoissa surffaamassa sen loppuajan...

Meille varmaa tulee toi Elisan systeemi, mut pitää vaa oottaa ku koneelle tehään säätöjä...
Tai no niit säätöjä on tehty jo yli puol vuotta, mut tehään vieläki...