Saatananpalvontapaska...

Originally posted by Wildchild666
Se on aiva totta, et joka väittää Bodomia ja sen musaa saatananpalvonnaks täytyy olla helvetin tyhmä.

Laiho on ite sanonu erääs haastattelus et he ei TODELLAKAAN ole saatananpalvojia

Olkoon minun puolestani vaikka muslimeita..:lol: Mua kiinnostaa vaan niitten musiikki.. :)
 
Originally posted by Wildchild666
Se on aiva totta, et joka väittää Bodomia ja sen musaa saatananpalvonnaks täytyy olla helvetin tyhmä.

Laiho on ite sanonu erääs haastattelus et he ei TODELLAKAAN ole saatananpalvojia

Jaa. Jos herra Laiho poseeraa levynkannessa "Smoke crack and worship Satan"-paita päällä ja päinvastainen tieto pitää osata onkia esille jostain hiton vanhasta haastattelusta vuodelta yksi ja kaksi?

Ennemminkin pitää olla bändin tekemisistä hiton tietoinen, jotta tietäisi varmuudella ettei niitä satanismiyhteyksiä olisi. :lol:

- Ade
 
Hoh..mä kuuntelen aina ja täysillä heviä..pukeudun mustiin.esim farkut ja paidat..ym mutta ei ole kukaan tullut vielä sanomaan saatananpalvojaksi..enkä sitä kylläkään ole.
 
Voi vittu.. vieläkö tääkin threadi on perkele hengissä???!!! :lol: :lol:

Eipä oo tullu vähään aikaan täälläkään seikkailtua.. Piti nyt vaan tulla kattomaan kun tsekkasin Bodomin sivutkin..

Muutes.. Funeris Nocturnumin TMON:lla on monesti ollu tollanen Smoke Crack and Worship Satan paita keikalla.. kuinkahan yleisiä noi paidat sitten on.. :p
 
Joskus ylä-asteella menin piirtämään hatebreederin kansikuvan vähä isompana versiona....no sehän meni sitten niin että "viikatemieshän viittaa kuolemaan ja kuolema saatananpalvontaan"....:cool: koko luokka repes kun tämä jostain opettajan nurkasta kuului...mut empä saanu saatana numeroa koko työstä vaikka kolmatta päivää tuhrasin. Tämmöstä tämä.:)
 
Joskus ylä-asteella menin piirtämään hatebreederin kansikuvan vähä isompana versiona....no sehän meni sitten niin että "viikatemieshän viittaa kuolemaan ja kuolema saatananpalvontaan"....:cool: koko luokka repes kun tämä jostain opettajan nurkasta kuului...mut empä saanu saatana numeroa koko työstä vaikka kolmatta päivää tuhrasin. Tämmöstä tämä.:)
 
Heppi: Niin meidänki suvussa. Perkele. En mä uskalla mennä enää kattoo ketää ku niiden suvussa voi olla joku kuollu ja sithän ne on kaikki saatananpalvaajia..
 
Niin tottakai kuolema liittyy saatananpalvontaa.. tietenkin! :lol:

Jos joku vielä muistaa niin muahan se yks huoraopettaja sanoi sillon saatananpalvojaksi ku mulla oli Hatebreeder paita päällä :D :lol:

Niin tuostahan sen näkee että mä oon saatananpalvoja.. mulla on paita jossa on Kuolema.. Mummostakin tuli muutama vuosi sitten hirveä saatananpalvoja..

Ja uskonpa (toivon) että tuosta nykyisestä paavistakin tulee pian saatananpalvoja.. :D :lol: