Swedish Thread

All languages sound sexy in a sexy voice.
The fact someone doesn't understand waht the person is saying makes it more alluring. Like when Tarentino didn't show the dude getting his tounge cut off in that one movie.

Except Chinese. To many "ing" sounds.

Edit: And "ong"s

æ tru itj d e en kjæft tå dåkk såmm skjønne dialækta mi læll om dåkk lære dåkk nårsk så d heillj

for d e tura som tælle, lp'a å skjit å lort, hoillj kjæftn dår om d, tællitj!

toilljballja

Hva er øve? Vaert her er fuktig og ikke snø. :lol: Sommeren er bra.
I can still read it better than can compose sentences with.

ja, øve betyr "practice".
anytime you want to ask what something means you can say "hva betyr..." = "what means so-and-so"

og værtet er veldig varm her, men jeg elsker sommernetter. jeg kan gå på svømme til 3am fordi det er så fint ute!

Ok, looking you speaking norwegian here makes me almost glad for the fact Im studying swedish :lol: A lot easier to write...

Men jag förstår nästan allt ni skriver i norsk (det här var för dig FridgePack så du kan skratta för mig igen :lol:)

ja, øve betyr "practice".
anytime you want to ask what something means you can say "hva betyr..." = "what means so-and-so"

og værtet er veldig varm her, men jeg elsker sommernetter. jeg kan gå på svømme til 3am fordi det er så fint ute!
Hva betyr elsker, svømme, og fordi betyr? I know sover means sleep. Jeg har glemt. :lol: Jeg laerte litt Norsk for studere i dag.

Ok, looking you speaking norwegian here makes me almost glad for the fact Im studying swedish :lol: A lot easier to write...

Men jag förstår nästan allt ni skriver i norsk (det här var för dig FridgePack så du kan skratta för mig igen :lol:)

og jeg kan også forstår nesten alt du skriver på svensk :)

actually dette er hva jeg liker om disse languages....vi kan forstår hverandre...i norsk eller svensk.

Hva betyr elsker, svømme, og fordi betyr? I know sover means sleep. Jeg har glemt. :lol: Jeg laerte litt Norsk for studere i dag.

elsker betyr "love"
svømme betyr "swim" eller "swimming"
fordi betyr "because"

Kanskje vi skal ta dette samtale til norsk thread når.
Vi kan øve norsk der borte.

Förstår dig och den här gången var det inte så farligt alls :)

actually dette er hva jeg liker om disse languages....vi kan forstår hverandre...i norsk eller svensk.

elsker betyr "love"
fordi betyr "because"

För helvete, vart kom all norska ifrån!? Det här är outhärdligt, nog för att jag förstår skiten men :p

Förstår dig och den här gången var det inte så farligt alls :)

Haha, så kanske jag har utvecklad mig(inte):p Förrä gången när jag försökte att tala på svenska (jag var i stockholm), det gick inte så bra. Jag kunde förstå nästan ingenting vad de sade för mig :lol:

elsker betyr "love"
fordi betyr "because"

Dig the old Norsk thread up or create a new one and I'll talk Norsk in there to you. I also have messengers to talk there as well if you want.:)