Uusi DVD.

Kivessyöpä

New Metal Member
Jun 23, 2006
8
0
1
Elikkä kun tuo DVD nyt tuli, niin mitä tuo DVD region code 0! tossa etusivulla, DVD:n kuvan alla tarkottaa? Siis pitääkö olla joku koodi että sais sen julisteen?
 
Kivessyöpä said:
Elikkä kun tuo DVD nyt tuli, niin mitä tuo DVD region code 0! tossa etusivulla, DVD:n kuvan alla tarkottaa? Siis pitääkö olla joku koodi että sais sen julisteen?

no ei se noin mene . Toi Region code on alue koodi ja toi nolla merkitsee että se toimii kaissa maissa melkeinpä. Sit joissakin saattaa ny vaikka ollla 2 joka toimii vain tietyissä maissa jne.... julisteen saat jos tilaat netistä ton dvd en tiedä kuinka moni sen saa
 
juoppo said:
mitäs hittoa?eikös tuo dvd tuu vasta ens kuussa?

Tuleehan se, 11.10. on muistaakseni Suomen julkaisupäivä.
Itse ennakkotilasin tuon tuolta Levykauppa Äxästä.
Luulisin että tuo juliste tulee mukaan ennakkoon tilaajille, taikka sitten on joku ensimmäiselle sadalle tai jotain vastaavaa.
 
Ite jaksa rueta jonkun julisteen takia ennakko tilaamaan koska ei se ole edes kovinkaan hieno se juliste kuitenkaan. Olis ollu kyl hyvä jos Spine olis tehny suomeenkin ton Dvd+2cd paketin koska ei viittis erikseen niitä ostaa mut pakko se on :D
 
Mulle piisaa hyvin tuo pelkkä dvd paketti. Kun kerran koko keikka on kuvallisena niin eipä niitä levyjä kuitenkaan tulisi kuunneltua. Varmasti hieno paketti on tulossa joten pakkohan se on 11.11 marssia kauppaan.

Toivoisin kyllä kovasti että vastoin, kuin niin monet dvd:t, olisi tuo Bodomin keikka kuvaukseltaan "maltillinen", eikä sellainen että kamera hyppii kolmessa sekunnissa Allun naaman edestä Jannen selän kautta Jaskan jalkoihin. Sellaisten katseleminen ärsyttää ainakin minua. Mutta kuten sanottu, pakkohan tuo on ostaa joka tapauksessa.
 
Juuh, minun mokani, apologies ;)

Tosin, Spinen tuntien, en yhtään ihmettelisi vaikka "slight production problems" aiheuttaisikin sen että se olisi vaikka 11.6.2007 :) Mutta hyväähän jaksaa odottaa toki.
 
Figaro1 said:
Juuh, minun mokani, apologies ;)

Tosin, Spinen tuntien, en yhtään ihmettelisi vaikka "slight production problems" aiheuttaisikin sen että se olisi vaikka 11.6.2007 :) Mutta hyväähän jaksaa odottaa toki.

Tuskin se dvd ny noin paljoa myöhästyy, koska onhan ne jo sitä tehny vaik kuinka kauan :D viime vuonna nauhoitettiin keikka ja dvd muutenkin ollu tekeillä aikas kauan ... Ite ainakin uskon korkeintaa kuukauden myöhästyy jos myöhästyy.
 
Se on jo painossa joten tuskin myöhästyy yhtään, ja jos myöhästyy ni ei ainakaan johdu spinestä.Aina voi tulla painossa jotain mokia mut tos pitäs olla viel aikaa korjata nopi koodaus virheetkin jos näin sattuisi käymään.
 
Nyt kun mie luin netissä sen reportaasin, että mitä se tarkalleen sisältää mie en meinaa enää jaksaa odottaa. Ennakkoon en jaksa tilata kun se käy kalliiks. Meen sitten ihan normaalisti kaupasta hakemaan 11. lokakuuta. Kaikkein eniten mie varmaan odotan siltä Deleted Scenejä. Kun kuulemma herra Warman juoksentelee siinä alastikin ;)