What do you think about my new guitar

it's from japanese seller
the shipping cost from France to JP was $130 via FEEDEX.
The costom to my place costed me additional $150.
I know it's a little expensive, but I couldn't find it in france or other country
 
Als het dof en lelijk klinkt heb je verkeerde elementen ;) 1 humbucker is niet "meer metal" :erk: Een neckpickup laat je brugpickup niet slechter klinken, dus tis alleen maar extra en ik speel redelijk veelzijdig, dus ik heb er liever 2. btw hoe lang speel je al en welke gitaren heb je ?

ik speel nu 3 jaar gitaar
heb een Jackson RR Proformer PS-3T
is niet zoon heel bizonder dingetje maar hij speelt uberfijn ! gebruik alleen de Bridge Pick

ben ik een gitaar zelf aan het bouwen waar een jackson Neck op komt , RR vorm
wordt een Wildchild Alexi Laiho Replica model.

en verders... wil ik gaan werken voor alle 3de Edwards gitaren van Alexi.
heb een Marshall MG100DFX staan waar ik op speel
wat heb jij allemaal?:headbang:
 
i think i fuckin hate you for having one, and me not (j/k im no hater most of the time) it's sweet as hell tho.
 
ik speel nu 3 jaar gitaar
heb een Jackson RR Proformer PS-3T
is niet zoon heel bizonder dingetje maar hij speelt uberfijn ! gebruik alleen de Bridge Pick

ben ik een gitaar zelf aan het bouwen waar een jackson Neck op komt , RR vorm
wordt een Wildchild Alexi Laiho Replica model.

en verders... wil ik gaan werken voor alle 3de Edwards gitaren van Alexi.
heb een Marshall MG100DFX staan waar ik op speel
wat heb jij allemaal?:headbang:

een hele hoop :p Maar de ESP is nu mn main gitaar. Heb een Marshall en een Line 6 versterker, maar ga een ENGL Fireball kopen
 
een hele hoop :p Maar de ESP is nu mn main gitaar. Heb een Marshall en een Line 6 versterker, maar ga een ENGL Fireball kopen

pretty cool ja ik vond je ESP niet zo heel geweldig maar hij heeft toch wel wat:) ik kan in iedergeval wel begrijpen waarom je hem hebt gekocht hehe

toch ben ik meer een man van de Tremmelo ik gebruik hem in alles wat ik speel dus ongeveer 90% ben er aanverslaafd :rofl::rolleyes:
 
wow man,I'm just after the same exact axe.you said it is 1000 dollars + shipping?US dollars or Australian dollars?In euros it's like 800 euros isn't it?I need that,maaaaaan.it's,like Alexi says,B - E - A - fucking - UTIFUL!can't wait to have it.
 
yes in Euro, it's 853€ with shipping to france, and i have to pay 200€ for taxes and more
 
Machineths can you record something?? i Really wanna know how your Edwards Sounds like or if you have a Webcam can you make a Video???
 
I think you can't hear if the Edwards have a good sound just with a video or a record.
And sorry i don't have a Webcam.
But i can tell you, i had an epiphone les paul custom zakk wylde and the sound of the edwards is better >>>
I know it's not the same type of guitar, but with a clean sound the edwards is pretty good. And with distortion too.
it's really a good guitar for this price.
 
pretty cool ja ik vond je ESP niet zo heel geweldig maar hij heeft toch wel wat:) ik kan in iedergeval wel begrijpen waarom je hem hebt gekocht hehe

toch ben ik meer een man van de Tremmelo ik gebruik hem in alles wat ik speel dus ongeveer 90% ben er aanverslaafd :rofl::rolleyes:

Niet heel geweldig ? Das knap dat je dat van een plaatje ziet.. uiterlijk is cool, maar hoe een gitaar speelt en klinkt is toch wel wat belangrijker, anders heb je nix aan een mooie gitaar ;)

Ik gebruik ook welles tremolo, heb ook wel wat gitaren die het hebben, maar over het algemeen doe ik er te weinig mee, dus heb ik het liever niet. Non-trem klinkt beter en het is makkelijker met verstemmen, snaren vervangen en doorspelen als je een snaar breekt :)