Ensi
CAT WITH FUKKEN PODS
Balle?
Baker dere ikke snusen der oppe i Nord?![]()
Baker/Baller, samme faen

Men jeg har begynt å bare klype litt snus og rett oppi kjeften

Balle?
Baker dere ikke snusen der oppe i Nord?![]()
Med tanke på at jeg allerede bor her, så tror jeg ikke det kommer til å skje
I Sovjet Russland, baller snusen DEG.
Jeg går i første klasse på videregående. (Highschool)![]()
I only understand a few words...with something at something I already live here, so something i don't it come to something
and then you cracked a joke about Soviet Russia.
Ah ok! Jeg går i andre klasse på videregående då!![]()
do you guys think I should study abroad in Denmark? I have tried really REALLY hard to find something in Norway, but nothing seems to be working out. Think Denmark is worth it?
Yeah, I am really considering it. But I will continue looking for programs in Norway. Why don't you also study abroad in one of these countries?I'd like to visit both places Mystique so I'd say go for it.![]()
What should I write my Scandinavian folklore paper on? I already know it'll be a topic related to Norway. Should I write about Norwegian trolls? and can I use you as a reference(I kid, I kid)
"norse mythology" is too broad a topic. it has to be more analytical than that. I'm reading folklore edited by Kvideland and Sehmsdorf right now. I'll liekly pick a topic from somethig they've written about.Do it on norse mythology, its really interesting. And awesome.
So for those who have English as a first language, how long did it take you to be fluent and learn Norwegian at a very competent level? or not?![]()
Teit at man ikke kan elske fedrelandet sitt uten å bli stempla som et nazistisk rasistisk svin som tror jeg er medlem i Vigrid.![]()