Ensi
CAT WITH FUKKEN PODS
Balle?
Baker dere ikke snusen der oppe i Nord?
Baker/Baller, samme faen
Men jeg har begynt å bare klype litt snus og rett oppi kjeften
Balle?
Baker dere ikke snusen der oppe i Nord?
Med tanke på at jeg allerede bor her, så tror jeg ikke det kommer til å skje
I Sovjet Russland, baller snusen DEG.
Jeg går i første klasse på videregående. (Highschool)
I only understand a few words...with something at something I already live here, so something i don't it come to something
and then you cracked a joke about Soviet Russia.
Ah ok! Jeg går i andre klasse på videregående då!
do you guys think I should study abroad in Denmark? I have tried really REALLY hard to find something in Norway, but nothing seems to be working out. Think Denmark is worth it?
Yeah, I am really considering it. But I will continue looking for programs in Norway. Why don't you also study abroad in one of these countries?I'd like to visit both places Mystique so I'd say go for it.
What should I write my Scandinavian folklore paper on? I already know it'll be a topic related to Norway. Should I write about Norwegian trolls? and can I use you as a reference (I kid, I kid)
"norse mythology" is too broad a topic. it has to be more analytical than that. I'm reading folklore edited by Kvideland and Sehmsdorf right now. I'll liekly pick a topic from somethig they've written about.Do it on norse mythology, its really interesting. And awesome.
So for those who have English as a first language, how long did it take you to be fluent and learn Norwegian at a very competent level? or not?
Teit at man ikke kan elske fedrelandet sitt uten å bli stempla som et nazistisk rasistisk svin som tror jeg er medlem i Vigrid.