The official Talk Talk Theard

TB666 said:
Do you have allergies ??
Actually, yes. I do.

Black metal girle said:
do you like dark beer?
how dark are we talking here? :rolleyes: Osterböck owms me!! :) Guiness and the like aren't too bad either. ;)

Black metal girle said:
okei there have been talk a bouth me her that Im a fake one or whatever
I just want too say that Im not a fake ! I have been in too Metal fore years and it become a lifstayl for me. Most of my friends play in Black and death metal bands. sow I feel I m a realy metal girle. Im not that kind of girle ho think Im somthing or try too bee someone. ! Im just my self. and nothing more. I think it's funny too start a takl talk sow we can chat and have funn her. I don't start this beacuse I think Im someone or try too bee. This is just for funn. maybe Im not the best too writen in English her. but all can not bee good too all thing. sow I hope you understand that. as loong as we have funn her it dosen't mather. I don't start this for fight! I don't wanna fight whit you. sow no worris.
sow if you don't like it or that way it's it up too you. but if you like it and wan't too have funn her just come on and chat.

This is not a shit too peole out there! I jsut want too tell you whay I start this.

have a nice day.
Wow, she's like potpossum was. but nice. I like her, and have accordingly decided that she can stay. so no more arguments out of you lot! :Smug:
 
It's donger ante, dry as a dingo's donger. don't worry though, we'll make an aussie out of you yet. ;)
 
henrikmain said:
Hehe.. Var ikke ute etter fullt navn :p Greit nok. Perished er bra! Griffin er ikke helt min greie. Eternal Silence har jeg ikke hørt om, mens Manifest har jeg bare hørt om og ikke noe av. Vel, nå kan jeg hvertfall gå god for deg og bekrefte at du ikke er "fake" som det har blitt påstått ;) Ha en fortsatt fin dag!

Å takk sakl du ha! :D

kom på er band til jeg kjenner en i og er Lumsk.
 
Han mener ikke "fake" som i at du er en wannabe. Han mener en fake account, altså at du egentlig ikke er seriøs i det du skriver her, og at du utgir deg for å være noe du ikke er :p
 
Spike said:
Actually, yes. I do.


how dark are we talking here? :rolleyes: Osterböck owms me!! :) Guiness and the like aren't too bad either. ;)


Wow, she's like potpossum was. but nice. I like her, and have accordingly decided that she can stay. so no more arguments out of you lot! :Smug:

Gunness wooooow not bad boy! I like Leffe too it's sow dark and good. I like most of the Belgium beer and some English beer. it's lovely!!
what is better then a nice and suny day sitting at a bar and drink a blody cold dark beer and listen too some pretty wicked metal how good can it bee?...
:cool: :kickass: :Smokedev:
 
henrikmain said:
Han mener ikke "fake" som i at du er en wannabe. Han mener en fake account, altså at du egentlig ikke er seriøs i det du skriver her, og at du utgir deg for å være noe du ikke er :p


ja har jo begynt og skjønne det etter vært.! Men da skal jeg fortelle han atdet ikke are sant. Hvorfor skulle jeg utgi meg selv for noe annet and det jeg er hadde jo vært helt latterlig. !!!!!!!! Det finnes vell de som igjør det og så men det er i Allefall ikke meg. Jeg står for det jeg liker og mener. og så for det bli opp til andre og bedøme om de tror det eller ikke . jeg kan jo ikke bestemme hva de skal mene. eller tror.
 
TB666 said:
Men alla fake säger det.


Ja ja kjære deg tro hva du vill da. ! Men jeg har ingen grunn til og utgi meg selv for noen jeg ikke er.
Men du får bare gå i denn trua.
det er opp til deg. :cool:

Hvist du mener alle fake sier det så får du gå i denn trua.

Hvist jeg hadde vært fake hadde jeg ikke gidda og vært på et metal forum!

jeg er jo her for at jeg liker metal.