The official Talk Talk Theard

Kjære gutter !!

for det første forstår jeg hva en fake er og har jo svart på det no.
og min alder hummm dere tror vell de er en liten pike dere sankker med.
men der tar dere feil

og aldren min er hemmlig.

jeg kan si så mye som jeg er over 22

så da kan dere jette da.

Men nå synes jeg du Må slutte med dette fake tullet er jo bare latterlig.

men hvist du har glede av og mæle om det heletiden så må du bare få ha den gleden.

sees senere da gutter. :D
 
*Gisp* - jeg tror hun prøver å legge an på oss!! :p :D

Jeg er ledig for øyeblikket, så bare ta kontakt! Hehe. Sterkt å se at det finnes de som fremdeles bruker uttrykket "mæle". Jeg tror deg, men hvorfor holde alder hemmelig? På dette forumet finnes det både gamle og unge. Kjør i vei, kast alle hemninger, og legg armene rolig rundt meg.. der ja.. etc :p

Ha en fortreffelig aften.
 
henrikmain said:
*Gisp* - jeg tror hun prøver å legge an på oss!! :p :D

Jeg er ledig for øyeblikket, så bare ta kontakt! Hehe. Sterkt å se at det finnes de som fremdeles bruker uttrykket "mæle". Jeg tror deg, men hvorfor holde alder hemmelig? På dette forumet finnes det både gamle og unge. Kjør i vei, kast alle hemninger, og legg armene rolig rundt meg.. der ja.. etc :p

Ha en fortreffelig aften.


Dette var da et smigrende tilbud da. ! det var da fryktelig så romantisk du var i kveld da. Men nå har det jo seg slik da at jeg er forelsket i en annen her hjemme. he he.
 
@ TB: Nei, jeg er ledig på markedet igjen.. Heh.

@ BMG: "Romantisk storsjarmør" er mellomnavnet mitt. Eller ikke. Synd at du er opptatt. Hvem vet hva som kunne ha vært? Vi kunne hatt parkett, brusmaskin, bikkje og stasjonsvogn. Sukk :p
 
henrikmain said:
@ TB: Nei, jeg er ledig på markedet igjen.. Heh.

@ BMG: "Romantisk storsjarmør" er mellomnavnet mitt. Eller ikke. Synd at du er opptatt. Hvem vet hva som kunne ha vært? Vi kunne hatt parkett, brusmaskin, bikkje og stasjonsvogn. Sukk :p


Trist og høre at det ble slutt da.

hund!! jeg er jo jævlig allergisk da. så det hadde karnsje ikke gått så greit. he
Men starsjonsvogn det kunne ha vært tingen og så en feit BMW!!!!!!

:headbang:

Så du er en skikkelig storsjarmør du !! Det er ikke alle frunt og bli kaldt det.
 
Black metal girle said:
Trist og høre at det ble slutt da.

hund!! jeg er jo jævlig allergisk da. så det hadde karnsje ikke gått så greit. he
Men starsjonsvogn det kunne ha vært tingen og så en feit BMW!!!!!!

:headbang:

Så du er en skikkelig storsjarmør du !! Det er ikke alle frunt og bli kaldt det.

Takk for sympati. OK, vi får heller sløyfe innkjøp av hund. Hehe. Vi trenger ikke BÅDE stasjonsvogn og BMW - vi kan heller gå for en BMW stasjonsvogn :p

Jada, storsjarmør med glimt i øyet.. Eller.. That's for you to find out :p

TB666 said:
Beklagar.
Men välkommen tillbaka till singel klubben även om ingen vill vara med i klubben

Takk =) Vi får se hvor lenge jeg blir med i klubben.. Det kan sikkert vare en stund.