COB start writing new album

Yritettiin keskustella tulevasta COB-albumista, mutta joku toi jälleen esille, että bändin vaikutteina ovat nykyään paskat thräsh -bändit ja päätettiin, ettei siitä tuu taaskaan mitään. Sitten hämmästeltiin ton nimeltämainitsemattoman ulkomaalaisen mielisairaan naiskäyttäjän herjoja lähinnä muhun liittyen. Sitten joku teini haukku iPotin homoks.

Ei tarvi tulla huutelee mitää saatana, tulee sanoo jos on jotai, tä on sivistyny foorumi.
 
Ei tarvi tulla huutelee mitää saatana, tulee sanoo jos on jotai, tä on sivistyny foorumi.

Okei. Ymmärrän kyllä jos kaikki eivät tykkään jostain hyvistä bändeistä mutta ei se niistä paskaa tee.

Mutta tähän forumin sivityneisyyteen sellanen juttu. Että missään hyvissä forumeissa ei saa olla kuvia allekirjoituksessa. Osalla täällä sellaset kuvat, että yhdelle sivulle mahtuu kaks viestiä. Tosi rasittavaa yrittää lukea mitään.
 
Mutta tähän forumin sivityneisyyteen sellanen juttu. Että missään hyvissä forumeissa ei saa olla kuvia allekirjoituksessa. Osalla täällä sellaset kuvat, että yhdelle sivulle mahtuu kaks viestiä. Tosi rasittavaa yrittää lukea mitään.

No mitä helvettiä? Yhtäkkiäkö sinä kirjoitat tämän foorumin säännöt? Ei täällä edes kellään ole kovin isoja kuvia sigeissä verrattuna joihinkin muihin paskaboardeihin :-D Nyt herra voisi vetää sen pään pois perseestä ja samalla opetella vähän sopeutumiskykyä!

Ainiin ja kantsis opetella IMG-tagien käyttö! 8D
 
Mutta tähän forumin sivityneisyyteen sellanen juttu. Että missään hyvissä forumeissa ei saa olla kuvia allekirjoituksessa. Osalla täällä sellaset kuvat, että yhdelle sivulle mahtuu kaks viestiä. Tosi rasittavaa yrittää lukea mitään.

:-D No kun olet kerta uusi täällä, niin sellainen juttu, että tämä ei todellakaan ole sivistynyt foorumi, vaan internetin mielisairaala mistä puuttuu hoitajat. Mä voin tavallaan degeneroida itteni tyhmemmäks täällä, mikä on rentouttavaa. Samalla tulee fiksu olo kun voi kirjottaa jostain mistä tietää jotain ja voi tehdä sarkastisia letkautuksia. Sen lisäks englannin peruskirjoitustaidot pysyy hanskassa ja voi purkaa paineita ja unelmoida hyvästä musiikista. Ja ihmetellä päivittäin, miten nerokkaan musikaalisen reseptin inventoinut bändi pystyi tekemään niin pahan mahalaskun alkamalla tekemään trässähtävää versiota taiteestaan ja omaksumalla jonkunlaisen booze brothers imagon. Täällä jokainen käyttäjä haukkuu toistaan fägäriks ja on olevinaan kovaa ja viisasta, todellisuudessa aika epävarmaa porukkaa. Yleisesti ottaen aika negatiivinen mesta ja henkisen kehityksen taso on alhainen. Nyt Jannekaan ei käy täällä enää haukkumassa mua, niin postaan enää keskimäärin yhden viestin joka toinen päivä. Plus en enää harrasta ryyppäämistä ja känniparkouria Bodomin soidessa ghettoblasterista vieressä, eikä kitarakaan pysy enää kädessä kun on muuta tekemistä, niin tavallaan menny pointti koko hommasta.
 
Vittu meidän pitää elvyttää tuo suomipuoli, ihan vain sen takia koska Joonaksen viestit ei suomeksi ole yhtään niin vituttavia ku englanniksi. Ja naurahdin tolle "Mä voin tavallaan degeneroida itteni tyhmemmäks täällä, mikä on rentouttavaa." koska jätkä vetää kaikki muut tasolleen ja hakkaa kokemuksella.
 
: D Heittäydyn mukaan juttuun aina muutamaa astetta tyhmempää esittäen, sittän räpsäytän näpeille syvällä tietämyksellä. Ainoo mistä täällä voi sanoo mitään erityistä on jokunen osaava kitaristi, ketkä on niin vittumaisia että on tehny välillä mieli leipoo lättyyn, ja jokunen gimma täällä omaa sisäpiirisuhteita kun on ilmeisesti ottanu bändiltä poskeen ja postailee insaidia välillä. Tietty täällä on kuitenkin ne syvimmät keskustelut ja tiedot, eikä missään facebookissa. Sinänsä kummastuttaa, eikö tän tason bändillä ole enää mitään fan zinea internetissä.
 
Jos bändin fanien keski-ikä on siellä sakkolihan puolella, niin on ihan ymmärrettävää, että sitä tasokkaampaa keskustelua on vaikeaa löytää. Bändifoorumikulttuuri on muutenkin kuolemassa ja kaikki facebookissa sun muussa sosiaalisessa kasuaalimediassa. Sääli sinänsä.
 
Damn it's hard to follow what you're writing. Only learning finnish beginnerscourse right now... But in some time!

Mitä sanoo Ipot "suomipuoli"? Have the finnish speaking section ever been "more active" then the "official" english speaking forum?
 
Damn it's hard to follow what you're writing. Only learning finnish beginnerscourse right now... But in some time!

Mitä sanoo Ipot "suomipuoli"? Have the finnish speaking section ever been "more active" then the "official" english speaking forum?

Dunno, I basically meant that we should resusciate it coz Joonas doesn't sound like such a dickface in Finnish.
 
Miten uusi.. Joined day näyttää olevan 11 vuotta sitten :D

Muuten tekstissäsi oli aika paljon asiaa.

Oho, katoin vaan postausten määrän. :D No mut, on sitä olemassa fanejakin ketkä on olevinaan mua isompia faneja koska sattu kuulemaan bändiä jo '99 tai '97. Kontribuutio on ainoo, mikä lasketaan.
 
Anteeksi mutta mun närttitaidot ei riitä noihin sun juttuihin.

No ei näytä tuo suomenkielikään onnistuvan, niin en enää edes oleta, että osaat foorumikirjoittelun alkeita ja tuo IMG-tagi on varmasti yleisin boldauksen yms ja urlien jälkeen. Hassua, että jätkä selostaa kuinka hyvillä foorumeilla on asiat niin ja näin, implikoiden, että on itse kovakin foorumikirjoittelija jne ja sitten ei edes osaa BBcodea :--DD On siinäkin meillä seniori! Hyvä saatana!
 
Ainoa syy täällä ravata on pitkälti käydä facepalmaamassa kun jälleen kerran on käynnissä joku helvetin vanha vs uusi Bodom-väittely joka tunnetusti aina pysyy aiheessa ja on rakentavaa väittelyä jne. Kiitos tästä piristyksestä, vois tänki toki tonne suomipuolelle siirtää, ois sielläki jotain aktiivisuutta. Ja jotain muitaki threadeja ku joku "saako hevarit helpommin naisia" tms.
Fakta nyt on se, että kaikki vanhenee: ne vanhemmat fanit jotka täällä aiemmin pyöri, on joko siirtyneet muihin bändeihin tai muuten vaan eivät jaksa ravata täällä. Luonnollinen poistuma täytyy nuoremmilla ja siitä saamme nämä "teinifaneiksi" haukutut, joiden vika on se, etteivät sattuneet syntymään 10 vuotta aiemmin. Paitsi että kyllä niitä muitakin vikoja taitaa löytyä. Mä en ees oikein tiedä miks kirjotin tämän viestin. Ihasama.

Maybe it's time to switch back to English?
 
Oho, katoin vaan postausten määrän. :D No mut, on sitä olemassa fanejakin ketkä on olevinaan mua isompia faneja koska sattu kuulemaan bändiä jo '99 tai '97. Kontribuutio on ainoo, mikä lasketaan.

Mä en kyllä siihen keskusteluun lähde, että kuka on jonkun bändin isoin fani. Ei sitä oikeen voi millään perustella.

No ei näytä tuo suomenkielikään onnistuvan, niin en enää edes oleta, että osaat foorumikirjoittelun alkeita ja tuo IMG-tagi on varmasti yleisin boldauksen yms ja urlien jälkeen. Hassua, että jätkä selostaa kuinka hyvillä foorumeilla on asiat niin ja näin, implikoiden, että on itse kovakin foorumikirjoittelija jne ja sitten ei edes osaa BBcodea :--DD On siinäkin meillä seniori! Hyvä saatana!

Kirjoitin suutuispäissäni väärin :D Anteeksi tästä arvon täydellisyys. Itse en viitsi puuttua muiden kirjoitusvirheisiin koska on ihmisiä kellä esim. lukihäiriö. Mutta sä nyt varmaan haukut pyörätuolissakin olevia.

Mutta tsekkaa esim. muusikoiden.net foorumi ja sit vertaa tähän. Täällä on mielenkiintoisia juttuja mitä haluisin lukea mutta se on aika vaikeeta ku sivulla on miljardi kuvaa ja kolme sanaa tekstii.

Ainoa syy täällä ravata on pitkälti käydä facepalmaamassa

Mulla syy on se, että täältä saa linkit yleensä uusiin haastatteluihin ja kuviin tms.

Fakta nyt on se, että kaikki vanhenee: ne vanhemmat fanit jotka täällä aiemmin pyöri, on joko siirtyneet muihin bändeihin tai muuten vaan eivät jaksa ravata täällä. Luonnollinen poistuma täytyy nuoremmilla ja siitä saamme nämä "teinifaneiksi" haukutut, joiden vika on se, etteivät sattuneet syntymään 10 vuotta aiemmin. Paitsi että kyllä niitä muitakin vikoja taitaa löytyä. Mä en ees oikein tiedä miks kirjotin tämän viestin. Ihasama.

Maybe it's time to switch back to English?

Mä en kenekään ikää tiedä täältä. Itse tarkoitin teinillä noissa mun kirjoituksissa sitä, että YLEENSÄ teinit on just sellasia puritaanisia bodom-faneja ketkä eivät tajua, että maailmassa on muitankin bändejä. Ja jos tajuavat niin niitä haukutaan vähintään paskoiksi :D

Bodomi on mulla ollut kyllä ihan top-3 viimeset yli 10 vuotta mutta kuuntelen muitakin bändejä.

Muistan aikoinaan kun jotain Sepulturaa kuuntelin kaverin kanssa ylä-asteella niin mietittiin molemmat, että ei perkele täähän on kovempi kuin Bodomi. Sit oltiin silleen vähän häpeissään jopa siitä, että eihän näin voi olla :D :D

Bodomia ei kauheesti tuu kuunneltua nykyään enää kun tosiaan n.200 muutakin hyvää bändiä. Mutta silti Bodomin tekemiset kiinnostaa mua eniten kun vertaa mihin tahansa muuhun bändiin. Ja on melkeen ainut bändi mitä tulee keräiltyä (eri versioita yms...)
 
Itse tarkoitin teinillä noissa mun kirjoituksissa sitä, että YLEENSÄ teinit on just sellasia puritaanisia bodom-faneja ketkä eivät tajua, että maailmassa on muitankin bändejä. Ja jos tajuavat niin niitä haukutaan vähintään paskoiksi :D

Hauskintahan tässä on se, että suurin osa musiikillisista puristeista on juuri näitä 40v ikineitsyitä rässäreitä (as in sädäri), joille ainoa musiikki on tätä 80-luvun rässiä/bläkkistä/dödistä. Tämä toimii ihan molempiin suuntiin, eikä vain silleen, että nää ns. vanhemmat musiikinkuuntelijat pitää tenuja automaattisesti vammasina, jotka ei ymmärrä "kunnon" musiikista mitään. Se on täysin perspektiivistä kiinni. Mielestäni thrash metal on nyt vain ärsyttävää (yleensä) kromaattista paskaa yhdellä kompilla varustettuna. Jos joku tykkää, niin en tuomitse. Saan silti ilmaista oman mielipiteeni ja kuunnella Skrillexiä 9001:n subbarin voimalla siihen asti, kunnes joku hevipuristi tulee hikisessä rässiliivissään sanomaan, että "vitun homo lol mitä paskaa etkö ymmärrä kunnon musiikista mitään :-------D" ja laittaa soimaan Burzumin ekojen demojen master-nauhat. Pointtini siis on lähinnä se, että yleistät ihan vitusti, sillä noita puristeja löytyy ihan vitun varmasti omastakin ikäluokastasi ja todennäköisesti vielä enemmän kuin näistä "teineistä". Et vain huomaa tätä sen takia, sillä he kuuntelevat näitä vanhempia bändejä, eli puristien kesken ns. oikeaa musiikkia. Mutta en minä heitä tämän takia ala tuomitsemaan, saavat tykätä niin paljon kuin haluavat, mutta heidän asenne musiikkiin on mielestäni ihan perseestä. Lepuutan salkkuni ja poistun voittajana \o/